Mobiele app laten ontwikkelen?

Smurfit Kappa : Store of the Future

Smurfit Kappa ontwerpt, produceert en levert verpakkingen op basis van papier voor het verpakken, promoten en beschermen van producten. Elk jaar wordt, door ca. 45.000 werknemers, verspreid over meer dan 25 bedrijven over de gehele wereld, meer dan 10,5 miljard m2 golfkartonnen verpakking geproduceerd.

Op donderdag 18 mei 2017 waren circa 350 klanten aanwezig in Hotel van Oranje in Noordwijk voor het Innovation Event 2017 welke eens in de 2 jaar wordt georganiseerd door Smurfit Kappa. Het event stond in het teken van ‘Packaging in a digital world’. Onderdeel van dit evenement was het “Store of the Future Experience” concept met daarin een tweetal interactieve Shopping Walls welke wij onder regie van JUNCTION mochten realiseren.

Deze Shopping Walls (touchscreenoplossing van Heuvelman – 4 meter breed en 2 meter hoog) waren een digitale voorstelling van een winkelschap met daarin allerlei koffieproducten.

 

Personalisatie

Het interactieve winkelschap kan worden geactiveerd na aanraking van de gebruiker of middels verschillende RFID-tags die verwerkt zijn in klantenpassen. Op deze manier wordt een “op maat” werking en beleving gepresenteerd, op basis van het persoonlijke profiel en bijbehorende voorkeuren van de gebruiker. De RFID techniek is geïmplementeerd met hardware en expertise van onze RFID-partner Dialoc ID.

Voorraadbeheersing

De producten op de Interactive Shopping Wall kunnen worden toegevoegd aan een digitaal winkelmandje. Op dit moment wordt ook het voorraadbeheer systeem geactiveerd en kan worden getoetst of een bepaalde tray in het schap moet worden vervangen (indien de voorraad onder een bepaalde drempelwaarde geraakt). Wanneer deze drempelwaarde wordt bereikt, wordt een animatie getoond waarmee virtueel de voorraad weer op peil wordt gemaakt.

Meer informatie?

Wouter Slotegraaf Mobile & Interactive specialist
Stuur mij een bericht

Tags

#digital signage / #interactive / #touch