Mobiele app laten ontwikkelen?

Wagenborg Communicatie Cockpit

Communiceren wordt voor Wagenborg Passagiersdiensten steeds belangrijker. Er komen steeds meer kanalen en middelen waar de klanten van Wagenborg Passagiersdiensten gebruik van maken en actief aan deelnemen. Om de communicatie naar al deze kanalen beter te stroomlijnen heeft Freed de Communicatie Cockpit ontwikkeld. Deze cockpit zorgt ervoor dat er op een efficiënte en consistente manier boodschappen worden geplaatst op o.a. Wagenborg TV, de website, e-mail verzendlijsten, Twitter.

Rollen

Er zijn meerdere rollen binnen het systeem. Deze rollen bepalen de bevoegdheid en mogelijkheden die een gebruiker heeft. Een “redacteur” kan kiezen uit een aantal voorgedefinieerde templates waarbinnen alleen de “variabelen” kunnen worden gewijzigd (denk aan tijden, scheepsnamen, tracés etc.). De beschrijvende tekst van deze berichten kan niet worden gewijzigd. Op deze manier zijn alle berichten die worden geplaatst op de diverse kanalen altijd consistent en correct qua tekst en invulling.

Efficiëntie

De communicatiecockpit heeft er voor gezorgd dat er nog maar 1 beheeromgeving hoeft te worden gebruikt in plaats van de eerdere 5. Op deze manier kan een enorme snelheidswinst worden behaald en verloopt de communicatie nog gestroomlijnder. Ook herhaal-berichten kunnen van tevoren worden ingepland, zodat Wagenborg Passagiersdiensten te allen tijde zelf de regie heeft over alle kanalen en de berichten die er geplaatst worden.

Meer informatie?

Wouter Slotegraaf Mobile & Interactive specialist
Stuur mij een bericht

Tags

#digital signage / #ipad / #narrowcasting